Tuotteet hakusanalla crompton-sarja 2000 (3)

Nissan 380 3.8 V6

Nissan 380 3.8 V6

Kit for Nissan 380 3.8 V6 &nbsp; Tipo:simple COD:3201A000 Breve descrizione:<b> Ø 95.50</b> Stato delle imposte:taxable Aliquota di imposta:iva-22 Prezzo di listino:2040 Categorie:CAR Tag:Nissan Classe di spedizione:Kit pistoni da 4 a 6 pz Posizione:345 Cylinder Bore:95.50 valuta(e)| visibile 1 | globale 1 N. Cyl.:6 valuta(e) | visibile 1 | globale 1 C.H.:27.70 valuta(e) | visibile 1 | globale 1 Con-Rod Housing:22.50 valuta(e) | visibile 1 | globale 1 Pin Bore:22.00 valuta(e) | visibile 1 | globale 1 Dome /Dish cc's:6.90 cc valuta(e) | visibile 1 | globale 0 Complete Piston Weight gr.(± 5 ):444 g valuta(e) | visibile 1 | globale 0
Sileä paperirulla puhtaasta selluloosasta - ammatilliseen, teolliseen käyttöön

Sileä paperirulla puhtaasta selluloosasta - ammatilliseen, teolliseen käyttöön

A differenza dei rotoli di carta goffrati, le nostre bobine lisce sono più corpose, pesano 9 kg e garantiscono una durata maggiore grazie ai 2000 strappi. La carta liscia mantiene un elevato assorbimento di liquidi, facile maneggevolezza e morbidezza. I veli sono facilmente utilizzabili forzando lo strappo lungo dall'alto verso il basso in linea retta o trasversale. Possono fungere sia da normale carta asciugamani, per acqua o liquidi, sia come rotolo industriale da abbinare a detergenti o disinfettanti per la pulizia di piani lavoro o tavoli professionali. Inoltre è molto facile riutilizzarli. Esistono infatti tante idee per il riciclare creativamente i rotoli di carta, sia per uso domestico, di ufficio o anche soltanto a scopo ricreativo. Il rotolo è ideale quindi per uso industriale o professionale artigianale per leggera prepulizia di utensili, piani lavoro o per uso igienico.
Pack - Viinietiketit, pakkaus, laatikot, pakkausmateriaalit

Pack - Viinietiketit, pakkaus, laatikot, pakkausmateriaalit

Propaganda3:n Unit Pack on erikoistunut laatikoiden, säiliöiden, pakkausten, etikettien ja pakkauksien suunnitteluun. Jokainen työprosessi alkaa analyysista, joka tarkastelee huolellisesti jokaista viestinnällistä näkökohtaa, samanaikaisesti syvällisen tutkimustyön kanssa, joka luo perustan projektille, tunnistaen erityisen ja ainutlaatuisen graafisen tyylin. Analyysi ja tutkimus mahdollistavat parhaiden vaihtoehtojen valitsemisen materiaalien ja käsittelyjen valinnassa. Säiliö ei ole vain kuori, se on lupaus, odotus. Tuotteen pakkaaminen on kuin persoonallisuuden antamista, viestin välittämistä, tunteen kommunikoimista. Jokaisella yrityksellä on oikeus ainutlaatuiseen ja edustavaan muotoiluun, joka voi tehdä tuotteesta ainutlaatuisen, tunnistettavan ja alkuperäisen, viestien arvoja ja tietoja houkutellakseen ostajien kiinnostusta.